- Такса: Безплатно
- Продължителност: 16 учебни часа
- Категория: Дигитални умения
- Кредити: 1
- Форма: Частично присъствена
- Завършване: Публично упражнение
Цели
- Запознаване с иновативни образователни технологии, техники и методи на преподаване и оценяване, приложими за образователно направление, учебен предмет, модул от професионална подготовка.
- Изграждане на умения за прилагане на най-новите постижения в областта на информационните и комуникационните технологии.
- Развиване на умения за учене през целия живот и работа в екип с колеги, както и за организиране и ръководене на образователния процес.
- Идентифициране на възможности, които предлагат новите информационни и комуникационни технологии за ефективно интерактивно обучение по различни предмети
- Запознаване с и прилагане на техники и насоки за работа с деца и ученици чрез използването на информационни и комуникационни технологии.
- Развиване на умения за използване на различни видове онлайн ресурси и инструменти при прилагане на смесено обучение.
- Развиване на умения за използване на онлайн инструмента за създаване на образователни ресурси с добавена реалност.
Информация
Обучението се провежда при предварително формирани групи от минимум 15 души.
Индивидуални заявки се приемат за предварително обявени дати.
Обучението е практически насочено и в рамките му обучаемите създават своето портфолио и се запознават с елементите на ученическото портфолио. Онлайн портфолиото на платформата е изцяло съобразено с изискванията на Държавния образователен стандарт за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти. Онлайн портфолиото е част от платформата www.smartclassroom.bg, което дава богати възможности за връзка с вече създадени ресурси от учителя в неговия профил. Портфолиото е безплатно за ползване.
Използват се методи за обучение на възрастни, включващи презентации, дискусии, видеоматериали, онлайн уроци. Преди обучението участниците попълват анкета за очакванията и входен тест, съдържащ въпроси относно съдържанието и целите на портфолиото на педагогическите специалисти и учениците. В края на обучението участниците попълват анкета за самооценка и удовлетвореност, и изходен тест със същите въпроси за количествено измерване на ефективността на обучението.