- Такса: Платено, по запитване
- Продължителност: 16 учебни часа
- Категория: Предприемачество
- Кредити: 1
- Форма: Частично присъствена
- Завършване: Тест; дейност
Цели
- Запознаване с методическите аспекти на обучението по предприемачество в контекста на технологичното обучение.
- Запознаване с иновативни образователни технологии, приложими в обучението по предприемачество.
- Изграждане на практически умения за прилагане на разнообразни методи на обучение по предприемачеството.
- Развитие на умения за учене през целия живот и работа в екип с колеги, родители и местната общност.
Информация
Обучението се провежда при предварително формирани групи от минимум 15 души.
Индивидуални заявки се приемат за предварително обявени дати.
Програмата включва няколко важни момента, свързани с обучението по предприемачество за изграждане на ключовата компетентност инициативност и предприемчивост в детската градина и началното училище – защо е необходимо и какви са ползите за всички участници, какви са неговите цели и очаквани резултати, как се осъществява в рамките на общообразователната подготовка и съответно – като избираема и факултативна дисциплина или занимание по интереси. Базирана е на систематизирана методика и чрез разнообразни примери за практически дейности са демонстрирани основните подходи, методи и техники за преподаване на предприемачество и съчетаването му с технологичното обучение. Специално място е отделено на смесеното обучение, използващо възможностите на информационно-комуникационните технологии, като съвременна форма на обучението по предприемачество. Подходяща е за детски учители и учители, преподаващи технологии и предприемачество, както и за ръководители на занимания по интереси.
Използват се методи за обучение на възрастни, включващи презентации, дискусии, видеоматериали, онлайн уроци. Преди обучението участниците попълват анкета за очакванията и входящ тест, съдържащ въпроси по темата на обучението. В края на обучението участниците попълват анкета за самооценка и удовлетвореност, както и изходящ тест със същите въпроси за количествено измерване на ефективността на обучението.